Robin, o nouă marcă de smartphone-uri, a fost lansată de un start-up din San Francisco şi concurează acum cu giganţi globali din industrie precum Samsung sau Apple.
Mike Chan şi Tom Moss au lucrat anterior împreună la Google. Au fondat Nextbit fiindcă erau de părere că oamenii nu ar trebui să rămână fără spaţiu de stocare pe smartphone-urile lor. Şi-au propus iniţial să facă software pentru telefoanele inteligente pe bază de android care îşi lasă utilizatorii să îşi stocheze informaţiile personale în cloud. În cele din urmă, Chan şi Moss au decis să creeze şi dispozitivul hardware. După ce au testat apele cu o campanie de finanţare pe Kickstarter – Robin – ”primul telefon care nu rămâne fără spaţiu din istorie”, după cum este descris produsul în campania de lansare, a intrat pe piaţă anul acesta.
Competitorii Robin sunt giganţi globali din Top 500 al companiilor: titani precum Apple şi Samsung au miliarde de dolari în bănci, cote de piaţă imense şi branduri ultra-cunoscute. Doar trimestrul trecut, Apple a vândut mai multe de 40 de milioane de iPhone-uri.